מה מחירה של התקנת דשא – כל מה שייקבע את המחיר הסופי במאמר אחד

יש אנשים שיבחרו להתקין את הדשא שלהם לבד ויש שיבחרו באנשי מקצוע שיאפשרו להם להמשיך בשגרת היום וניהול הזמן בצורה הטובה ביותר.

חושבים שאתם רוצים להתקין דשא סינטטי בגינה, מרפסת, סביבת הבית או המשרד? הנה כמה דברים שקשורים בעלות הסופית, מה המחיר יכלול ובמה צריך להתחשב לפני שמשלמים את התקציב עבור ההתקנה.

מה כוללת התקנה של דשא סינטטי?

התקנת דשא סינטטי תכלול בתוכה גם את הדשא עצמו, את כל האביזרים והכלים הנדרשים לשם ההתקנה ועוד.

מה ישפיע על המחיר בסופו של דבר?

אחד הדברים שיכולים בהחלט להשפיע על המחיר זו האיכות של הדשא, ככל שהאיכות תהיה גבוהה ביותר כך תדרשו להיערך בהתאם. כמו כן, יילקחו בחשבון גם ענייני הצפיפות של סיבי הדשא וכן הגובה הנמוך או הגבוה.

דבר נוסף שיכול להעלות את מחיר ההתקנה קשור בנגישות עצמה, אם הנגישות לגינה תהיה קשוחה יותר, מן הסתם זה ידרוש יותר ציוד ויותר זמן עבודה וכך המחיר יהיה בהתאם. לעומת זאת, אם רמת הנגישות לא תצריך התערבות של זמן נוסף או ציוד מורכב, אין ספק שזה ישפיע על המחיר בהיבט הנמוך.

פרמטר נוסף אשר ישפיע על העלות הוא המשטח עצמו, מן הסתם יש הבדל גדול בין התקנה על בטון או על משטח אדמה היות שהתקנה על אדמה תדרוש משימות רבות יותר כמו ריסוס, ניקוי המקום ואילו על בטון המשימה תהיה פשוטה יותר וזולה יותר.

במעמד הזה חשוב לדבר גם על סוגי התחימה, אלו שיכולים לשדרג את נראות ההתקנה לבלתי היכר וגם להם חשוב שתחשבו את התקציב המתאים.

בסופו של דבר יש אין ספור דברים שיכולים בהחלט להשפיע על המחיר ולהפוך אותו זול יותר או יקר יותר.

לכאן או לכאן, חשוב שלא תפסחו על הבחירה הטובה ביותר ואף פעם לא תבחרו מחיר שהוא זול מדי – בסופו של דבר זה תמיד ייגמר בעלויות יקרות הרבה יותר ממה שתכננתם.