צפיפות דשא – כמה מומלץ

כאשר מגיע שלב של בחירת דשא סינטטי שיחליף את הדשא הירוק ואת ההשתעבדות לגינה ולגנן, עולה השאלה, איזה דשא ישמש תחליף טוב?

במעמד הזה צצים כמה לבטים הקשורים בגובה של הדשא, באיכות שלו, בגוון שלו ואפילו במחיר ובין היתר מדברים גם על עניין הצפיפות.

אז איך באמת בוחרים את הצפיפות שתבטיח לכם תחליף ראוי לגינה הפרטית? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שאתם בוחרים את צפיפות הדשא כחלק מהבחירה השלמה.

איזו צפיפות נכונה?

ההגדרה של דשא איכותי ועמיד מפני כל מיני מזג האוויר לרבות השחיקה הוא דשא בעל צפיפות גבוהה יותר ולכן, כאשר בוחרים דשא סינטטי חשוב לשים לב כי הצפיפות של הסיבים אכן גבוהה וכך תוכל להבטיח לכם עמידות ונראות מושלמת לשנים ארוכות יותר.

כמו כן, כאשר בוחרים צפיפות גדולה יותר מרוויחים לא רק עמידות אלא גם מונעים נפילות של הדשא שימשיך לשרת אתכם נאמנה ולהיות זקוף ויפה כאילו רק אתמול הותקן בגינה.

איך יודעים כיצד לבחור את הצפיפות המתאימה?

כמו כל דבר גם כאן חשוב מאוד לדעת למה ישמש אתכם הדשא, מה המטרה לשמה אתם הולכים להתקין את הדשא? לצורך העניין אם אתם בוחרים בדשא לדריכה, רביצה, משחקים של הילדים או ישיבה, חשוב יהיה לבחור צפיפות גבוה במיוחד כאשר הסטנדרט מדבר על צפיפות שנעה בין 16000 סיבים למ"ר ועד תשע עשרה אלף אז קחו זאת בחשבון.

בסיכום דבר, הבחירה של הצפיפות תנבע בעיקר מהשימוש שלכם, אם אתם יושבים ושוהים יותר על הדשא, כך גם תהיה הצפיפות גבוהה יותר. לעומת זאת אם אתם משתמשים בדשא רק לצרכי נוי, חבל יהיה להשקיע בצפיפות גבוהה יותר ואין ספק כי הצפיפות הסטנדרטית תעשה את העבודה ותקנה לכם גינת נוי שיפה לשבת מולה ולהתבונן בה.

רוצים להתקין דשא סינטטי בבית לצרכי גינה, מרפסת או על כל חומר גלם אחר ולא יודעים איך להתאים את הצפיפות הנכונה? בדיוק בשביל זה המקצוענים של החצר האחורית מחכים לכם באתר ובאמצעות יצירת קשר יסייעו לכם בכל השלבים מהבחירה הנכונה ועד ההתקנה שתשדרג את הגינה שלכם בצורה משמעותית.