מה אפשר להניח על דשא סינטטי

יש אין ספור של דגמים וגווני דשא וכאן נשאלת השאלה איזה דשא נחשב הטוב ביותר? מה יחזיק לכם מעמד אף על פי שאתם אוהבים לשבת בגינה, להתהלך על הדשא או לארח לעיתים קרובות?

במעמד הזה חשוב לציין כי ככל שתבחרו צפיפות של סיבים גדולה יותר, כך יתאפשר לכם להניח כל מה שתרצו ללא בעיה ומבלי לפגום באיכות הדשא.

כאמור, ככל שהצפיפות תהיה גדולה יותר תגדלו עד כמה הדשא שלכם חזק ויציב הפעם בזכות הצפיפות הגדולה של הסיבים המאפשרים לכם לעשות מה שאתם רוצים בסביבת הגינה שלכם ללא חשש.

אילו רהיטים אפשר לשים על הדשא הסינטטי?

כאשר בוחרים דשא בעל צפיפות גבוהה מיוחד ועמידות גבוהה במיוחד אין בעיה להניח כל מה שתרצו החל מכל הכיסאות, השולחנות מכל חומרי הגלם, התקנה של נדנדה או כורסה מיוחדת ואפילו משחקים המיועדים לילדים.

כמו כן, יש בהחלט אנשים שבונים בריכה או מניחים בריכות קטנות או גדולות על דשא לתקופות ארוכות וגם לאחר הריקון שלהן לא קורה שום דבר לדשא אך עם זאת כן כדאי להימנע מלהניח דברים חמים או חדים על המשטח.

רוצים להניח כמעט הכול ללא מגבלה? קחו בחשבון את רכישת הדשא הצפוף והאיכותי, זה שמוגן מפני השמש ויוכיח לכם שהוא חזק בפני כל דבר החל בעמידה ועד הנחת חפצים עליו.

כפי שהבנתם, עניין בחירת דשא סינטטי איכותי הוא עניין חשוב ביותר היות שזה מה שיאפשר לכם שימוש למשך שנים. עם זאת אין ספק שזה ידרוש מכם בין היתר לבדוק גם את גובה הסיבים, את הצפיפות המתאימה בהתאם למטרות (כאמור הנחת רהיטים, ישיבה או משחק על הדשא) ועד בחירת הגוון המתאים, סוג הסיבים והתחשבות מלאה במשטח עליו אתם עומדים להתקין את הדשא.

בסיכום דבר, כשנשאלת השאלה אילו דברים אפשר להניח על הדשא התשובה לכך תתחיל קודם כול מבחירת הדשא הצפוף. ככל שהסיבים יהיו איכותיים יותר כך הדשא יהיה עמיד לכל שימוש הפעם לטווח הארוך ביותר.

כמו כן, הדבר הלא חשוב פחות הוא לדעת כי מאחרי כל התקנה איכותית וגינה מושלמת, עומדים מתקינים בעלי ניסיון – אז רצוי שלא תוותרו על כך מראש.