מתי צריך להחליף את הדשא

אם תמיד חלמתם על נראות ירוקה וגינה מדהימה ועכשיו יש לכם אותה זה מדהים, אבל אם התקנתם דשא סינטטי לפני כמה שנים ואתם רוצים לשדרג את הקיים, ייתכן שהגיע הזמן להחליף או לשדרג את הדשא הישן במשהו חזק וטוב יותר.

אז איך פועל תהליך השיקום לגינה הישנה ואיך מרבדי הדשא המתאימים יעשו את העבודה? שאלה טובה ובדיוק כאן לחצר האחורית יש כמה וכמה דברים להגיד.

איך משדרגים את הדשא הסינטטי הישן בחדש?

הבשורות הטובות הן כי כאן לא יידרש מכם לשכור את שירותיו של הגנן אלא בשירותי מתקין שיביא עבורכם שינויים "אסתטיים" אשר ישדרגו את הגינה וישיבו לה את המראה הקודם, גינה ירוקה ויפה שהפעם דורשת מכם להחליף את הדשא הישן בחדש.

מה הסימנים שיעידו בפניכם כי הגיע הזמן לשדרג את הדשא הישן בחדש?

זה יכול להיות דשא שקניתם במחיר זול יותר או דשא שהאחריות לגביו הייתה קצרת מועד. אם ידעתם את זה ולקחתם את זה בחשבון, ייתכן שהגיע הזמן להחליף את הדשא אבל הפעם חשוב שתבחרו דשא סינטטי ברמה איכותית, צפוף יותר, בגוון המתאים והכי חשוב, בגובה ועם האחריות המתאימה.

כאמור, מרגע שרואים כי הדשא איבד את צבעו ודהה והוא כבר איננו נראה כתמול שלשום, יש עליו נקודות של עובש והוא אינו שומר על היציבות שעליה שמר בעבר, אפשר בהחלט לחפש מתקין שיעשה זאת הכי נכון שאפשר.

החצר האחורית – מחליפים את הישן בחדש

אם ניסיתם כבר הכול ואתם מבינים שאתם צריכים להחליף את הדשא הישן בחדש, לחצר האחורית יש את כל האפשרויות, הניסיון והמוניטין לבחור יחד אתכם לתכנן את הדברים מראש, לבחור את הגליל המתאים ואז להתקין לכם דשא שישרת אתכם לשנים רבות.

מתלבטים בין סוג או גוון כזה או אחר? באתר שלנו תוכלו להתרשם מאין ספור סוגי דשאים מדהימים אשר יוכלו להתאים בדיוק לתקציב שאותו הקצבתם לעצמכם מראש.

עדיין מתקשים למצוא את הגוון, החוזקה, הצפיפות והאחידות הטובים ביותר? במעמד הזה אנו מזמינים אתכם לצור קשר באתר או בשיחת ייעוץ אחת ולתת לנו לעשות עבורכם את כל השאר.