האם המצאות של חיות מחמד על הדשא יפגעו באיכות הדשא?

יש לכם חיית מחמד בבית ואין לכם מושג איך כל זה מסתדר עם הדשא הסינטטי בגינת הבית או במרפסת? מה קורה אם הכלב עושה על הדשא צרכים, איך מנקים את הדשא מכל מיני מפגעים בלתי צפויים? לפני שאתם מתקינים את הדשא הנה כמה דברים שיפתיעו אתכם וכדאי שתקראו על אודותיהם בהרחבה.

דשא סינטטי יעיל או לא יעיל כשיש בעל חיים בבית?

תתפלאו לדעת, אבל דשא סינטטי זה הדבר הטוב ביותר לא רק עבורכם אלא גם עבור חיות המחמד שלכם. למעשה, זה פינוק עצום לא רק עבורכם וגם הם יגידו לכם תודה מרגע שתבחרו להתקין את הדשא החדש.

מה עושים אם הכלב יחפור בור באזור?

מבין כל היתרונות של דשא סינטטי, חשוב לציין כי כאן הכלב שלכם לא יוכל להתחפר וגם לא החתול וגם אם כן, הדשא יישאר שלם.

הכלב אוהב לרוץ ולהשתולל? אם בחרתם את סוג הדשא האיכותי שהרי אין לכם מה לדאוג. מרבדי הדשא של החצר האחורית נעשו במחשבה תחילה ונארגו ברמה שתאפשר שחיקה בדרגה גבוהה וכן עמידות בפני כל הליכה, עמידה או אפילו השתובבות של על גבי הדשא עצמו.

לראייה, אפשר בהחלט לראות דשאים מהסוג הנ"ל שמותקנים על גבי מגרש כדורגל וכל מתחם אחר שהדריכה בו היא יותר מהרגיל.

לכן, אין כל חשש, אם אתם רוצים להתקין דשא וחוששים מבעל החיים האהוב עליכם וחושבים שתאלצו לבחור בו לבין הדשא, החדשות הטובות הן שאפשר לחיות בצורה מושלמת ולשלב בין בעלי החיים לאנשים בבית ללא כל בעיה, הכול בתנאי שבחרתם איכות של דשא עמידה בפני דריכה, הנחת רהיטים וכל השאר.

איך מנקים צרכים או מבטלים פרעושים שנמצאו על הדשא?

אין צורך להתאמץ יותר על המידה, כמו כל מרצפה אחרת כך גם הדשא. קצת מים וקצת סבון והמקום נקי יותר.

האם הכלב עשה את הצרכים במקום? או אז כל מה שאתם צריכים זה לחץ מים חזק או לחילופין שואב אבק, מגרפה, מטאטא כביש ועוד.

יש על השטיח פרעושים? לא תאמינו, אבל חרקים אוהבים את הדבר האמיתי ואם יש לכם דשא סינטטי הרווחתם! השנה גם אתם וגם הילדים שלכם נמנעים מעקיצות.