איך מנקים דשא סינטטי

אחת הבחירות היותר מעודפות על הישראלים היא לזנוח את הדשא, הגנן ואת העלויות היקרות לטובת השקעה חד פעמית של דשא ירוק עד, הפעם זה דשא סינטטי בדיוק כפי שחלמתם ורציתם ובהתאם לתקציב המבוקש.

המראה הירוק, חיסכון בעלויות תחזוקה וזמן, עלות של מים ועוד, אלו הם רק חלק מהיתרונות שמביאים רבים וטובים לבחור בדשא שמשדרג את נראות הבית לבלתי היכר.

מה בכל זאת יידרש מכם במסגרת התחזוקה של הדשא? כדי לשמור על המראה שלו נקי ומסודר אולי לא תצטרכו לכסח או להשקות, אבל כן יידרשו מכם כמה פעולות אשר בזכותן תוכלו לטפח ולשמור על דשא סינטטי לאורך שנים רבות.

דשא סינטטי – זה כל מה שיידרש מכם כדי ליהנות מגינה ירוקה ובריאה

דשא סינטטי הולך ותופס תאוצה וכיום אפשר לראות אותו לא רק במגרשי כדורגל, גני ילדים או מתחמים גדולים אלא גם בקרבת הבית הפרטי והגינה הקטנה. כמו כן, הדשא מתאים לאקלים הישראלי והוא מגיע עם תו תקן ואחריות כך שזו בהחלט הולכת להפוך מגינה פשוטה לסופר ייחודית, הפעם זה בזכות מרבדים איכותיים וירוקים בגוון הטבעי.

איך מנקים את הגינה?

כמו כל דבר כך גם דשא סינטטי יצריך מכם מפעם לפעם להקדיש מינימום של זמן לצורך שמירה על המראה הירוק הטבעי והמטופח.

אז מה בעצם עושים? אחת לכמה זמן אפשר להשתמש או במגרפה, או מטאטא כביש, מים, שואב אבק, מפוח וכל מה שיסלק את העלים מהעץ הסמוך או כל סוג לכלוך אחר. היתרון הוא שלא באמת צריך כלים מיוחדים ואת זה אפשר בהחלט לעשות לבד.

איך מנקים דשא שאינו נמצא תחת פרגולה

אם התקנתם את הדשא במקום חשוף שאין בו סכך או פרגולה, הוא לבטח יצבור יותר לכלוך או אבק לרבות בוץ ולכן, ההמלצה היא לקחת מגריפה, לגרוף את העלים שנשרו ואז לקחת את מטאטא הכביש ולעשות זאת בעדינות.

יש שלא להשתמש בכלים אחרים כדי שלא לפגוע באיכות הדשא. מה גם שפעולות המגרפה ירימו את הסיבים שנופלים ויקנו לגינה שלכם את המראה הרענן והיפה.