מה גודלו של גליל דשא סינטטי?

דשא סינטטי הוא הדבר המושלם ביותר שכל בית צריך כדי לשדרג את הבית ואת מראה הגינה ולכן, לפני שאתם עוברים לבית החדש או רוצים לשדרג את הגינה הקיימת, חשוב מאוד שתעשו כמה דברים חשובים והנה הם לפניכם.

איך בוחרים גליל דשא סינטטי? הכול זה עניין של רוחב וגודל

מתלבטים בין גודל כזה או אחר? אם אתם זקוקים לגליל דשא סינטטי שלם, חשוב בהחלט לדעת קודם כול את ההתאמה למטרות שלכם ואחר כך, לדחיסות, עמידות וכמובן לגודל המשטח. במעמד שבו לקחתם את כל המידות, הגיע הזמן לצאת ולבחור את הגליל המתאים או חלקו, בגדול הגליל אורכו עד 25 מטר רץ.

בשלב השני, חשוב מאוד להביא בחשבון גם את עניין הרוחב של המקום, לצורך העניין אם אתם רוצים להשתמש בחומרי גלם לחמישים מ"ר מרובע אזי רוחב של 2 יספיק לכם. עם זאת, אם תרצו להגדיל את השטח ולבחור רוחב של שבעים וחמש מ"ר או אז יידרש מכם שלושה רוחב לכל היותר רוצים להשתמש במרבד עבור מאה מ"ר? במצב הזה, יידרש מכם לרכוש גליל מרבד ברוחב של 4.

בגדול כפי שהבנתם, הגלילים יגיעו באורך של 25 מטרים והרוחב עד ארבעה, כאשר הכול עניין של דרישה והתאמה.

למה כדאי לכם ברוב המקרים לרכוש רכישה גדולה יותר כאמור, רכישה של גליל גדול יותר? בעיקר משום שאם אתם רוכשים גליל גדול אתם חוסכים לא מעט ובו זמנית מאפשרים לעצמכם לשמור עוד חלקי מרבד אם ברגע האחרון תגלו שהחישוב של השטח לא נעשה מדויק כפי שחשבתם.

כיצד לוקחים מידות עבור מרבדי הדשא לבית גינה או מרפסת?

כאמור, גליל שלם יגיע ל25המטרים והרוחב יתחיל מ2 ועד ארבעה מטרים. עם זאת, אפשר בהחלט שלא לרכוש את כל הגליל אלא חלק ממנו לפי המידה הרצויה לכם הן מבחינת אורך המקום והן מבחינת הרוחב.

איך יודעים שזו המידה שאתם צריכים?

חשוב ביותר לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר ולכן, לפני שבוחרים את המרבד רצוי לפנות לאנשי מקצוע כדי שאלה יסייעו לכם לתכנן את פרישת המרבד לכל הכיוונים ולוודא כי הכמות, האורך והרוחב אכן נכונים לצורך ההתקנה.