מהו דשא סינטטי הולנדי?

כאשר מדברים על דשא סינטטי הולנדי חשוב לציין כי הוא לא באמת שונה מכל סוגי הדשאים הסינטטיים המיובאים מסין ווייטנאם. כן מדובר בדשא באיכויות גבוהות ויש לו עמידות מאוד גבוהה. כמו כן, המראה שלו מדהים והוא יכול להישאר אתכם לטווח ארוך בזכות עמידותו עם זאת, אם כבר מדברים על דשא סינטטי מסוג זה, חשוב לומר כי אפשר בהחלט לרכוש כל דשא סינטטי ועדיין לשלם מחיר סביר בדיוק לפי ובהתאם לתקציב שאותו הקצבתם לעצמכם מראש.

בגדול, דשא סינטטי הולנדי הוא לא באמת משהו חדש ואף מיובא כאן בארץ כחלק ממסע שיווק ישראל ולא מעבר לכך.

מה לא מיוצר בארץ? כאשר מדברים על דשא למגרשי כדורגל, כאן הדברים שונים וכן אפשר לומר כי הדשא אינו מיוצר בישראל אלא באירופה.

מה ההבדל בין דשא הולנדי לבין דשא סינטטי רגיל?

כפי שהבנתם, אין הבדל גדול ולמעשה מדובר בדשא סינטטי לכל דבר, דשא שמשווק בישראל ואינו שונה מכל מה שהכרתם עד היום.

פשוט נכנסים, בוחרים את הדשא הסינטטי מתוך כמה וכמה דגמים וכך לא רק שמרווחים וחוסכים בעלויות אלא משיגים דשא מדהים שיישאר אתכם ויספק לכם איכות חיים מדהימה בכל מקום שבו תבחרו להתקינו.

האם המחיר של דשא הולנדי שונה ממחיר של דשא סינטטי רגיל?

יש המון סוגים של דשא סינטטי וזה מה שמאפשר לכם לבחור את הנכון ביותר לא רק מבחינת הצפיפות, המטרה וטיב המוצר אלא גם על פי המחיר שמתאים לכם.

כמה זה עולה לכם? בגדול המחירים של דשא סינטטי רגיל נעים בין 35 שקלים ועד שבעים שקלים והם בהחלט יכולים לספק לכם את התשובה לעיצוב ושדרוג הגינה או המרפסת במינימום מאמץ ועלות.

בסיכום דבר, אפשר ואפילו מומלץ לבחור כל דשא סינטטי שרק תרצו או תבחרו, הפעם אתם לא חייבים לשלם או להתחייב לעלויות יקרות ועדיין לגלות שיש דגמי דשא מדהימים ששווים בדיוק לתקציב שלכם ויכולים להציע לכם צפיפות מדהימה, נראות רעננה והכי חשוב מינימום צורך בתחזוקה.