איך בוחרים דשא סינטטי

יש כמה וכמה דברים שיידרש מכם לעשות לפני בחירת דשא סינטטי, אז לפני שאתם פונים ושואלים לעניין המחיר, חשוב לבצע כמה וכמה דברים שהם הרבה יותר מצפיפות או משקל, גובה וסוג התפר.

מתלבטים בין דגם כזה או אחר? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו ותעשו לפני שאתם בוחרים את מרבד הדשא הבא שלכם.

טיפ מספר 1 צפיפות ועמידות הם שני דברים שהולכים יחד

בגדול, ככל שתבחרו מרבד שהוא כבד יותר, כך גם זה יעיד על צפיפות ראויה ולאיכות גבוהה ביותר.

רוצים להתקין דשא שאפשר לשבת עליו ולהשתמש בו להנחת רהיטים וכל מה שביניהם? כאן בהחלט אפשר לומר כי ככל שהדשא יהיה כבד יותר כך רוב הסיכויים שהוא יישאר אתכם לזמן ארוך וישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

טיפ מספר 2 תעודת אחריות זה לא כל הסיפור אבל זה העיקר

עניין האחריות הוא עניין שחשוב ביותר שלא לפסוח עליו, בפרט כאשר אתם עומדים לרכוש דשא שישרת אתכם לזמן רב ובנאמנות רבה. לכן, אם הגעתם לבחור דשא סינטטי וודאו כי אתם מקבלים את תעודת האחריות בדיוק עבור הדשא הסינטטי אליו אתם שואפים.

זקוקים לדשא והתקנה עם אחריות? אצלינו בחצר האחורית תוכלו לזכות גם בהתקנה איכותית וגם באחריות לתקופה של חמש שנים לכל היותר.

טיפ מספר 3 איזה גובה של סיבים אתם צריכים? בשלב הזה ערבו את המומחים!

אם אין לכם מושג באיזה גובה סיבים לבחור, זו גם הזדמנות לערב גורמים מקצועיים בדבר כך שהם יחליטו יחד אתכם מה יהיה גובהו של המרבד והסיבים.

בגדול, המדידה של גובה הסיבים נמדדת מהבסיס תשתית ועד לקצה שלו וככל שהסיב נמוך יותר הדשא ייראה מסודר יותר. אוהבים את הדשא שלכם פראי יותר? כאן תוכלו לבחור דווקא את הסוג של הסיבים הרכים והגבוהים יותר כאשר הגובה המומלץ הוא בין עשרים וחמישה מ"מ ועד 42 מ"מ.

מתלבטים בין דשא שהשימוש בו מזערי לבין דשא רב שימושי שבו הדריכה גדולה יותר? לשאלות נוספות וסיוע מכל הלב, פנו עוד היום למקצוענים של החצר האחורית דרך האתר או בשיחה טלפונית והם ישמחו לסייע לכם בכל שלב ושלב עד מבחירה ועד אשר תגיעו לשלב ההתקנה.