האם דשא סינטטי למרפסת שונה מדשא סינטטי לגינה?

בגדול חשוב לציין כי דשא סינטטי הוא דשא סינטטי והוא יכול להתאים לכל מקום ללא שוני כך שאין הבדל בין דשא שתתאימו אותו לגינה או זה שתבחרו להתקין במרפסת. מה כן אפשר לעשות? בהחלט יש מקום לדבר על התקציב שאותו תרצו להוציא ולהתרשם מכמה וכמה סוגים שיאפשרו לכם בין היתר לבחור את הדשא הטוב ביותר ובעלות שתתאים לכם מראש.

מחפשים דשא סינטטי למרפסת או לגינה? הפעם לא חורגים מהתקציב!

אם פעם נהוג היה לחשוב כי הדשא הסינטטי נראה מלאכותי מדי, שהרי היום אפשר לשים את אותו הדשא שאתם בוחרים בכל מקום ולקבל את הנראות המדהימה והטבעית. לא משנה אם זה מרפסת או גינה, החשוב הוא לאתר סוג שנכון לכם לתקציב אבל בו זמנית כן מתאים למטרה וכאן למעשה חוצץ השוני היחידי.

מטרה, היא למעשה הכלל לבחירת סוג הדשא המתאים, מן הסתם לא תשתמשו בדשא סינטטי שהוא צפוף פחות למקום שיש בו פעילות יתר, עמידה או הנחת חפצים. עם זאת, אם אתם מחפשים דשא מדהים למרפסת לצרכי נוי, אין ספק כי כל תקציב שתציבו יתאים לכם ויאפשר בחירה מושלמת.

דשא סינטטי בגינה במרפסת או שניהם יחד?

כפי שהבנתם, יש המון יתרונות בבחירת דשא סינטטי והבולט ביותר זו גמישות והיכולת להתקין בכל מקום שרק תרצו. זו יכולה להיות אדמה, אספלט, מרצפות והרשימה קצרה מלהכיל. אתם בוחרים את הדשא שמתאים לכם תקציבית ועושים זאת באמצעות אנשי מקצוע שיסייעו ויבחרו עבורכם את הסוג המתאים.

מה עושים אם עוברים לבית חדש? האם אפשר לקחת את הדשא ולהתקינו בכל מיקום אחר?

בגדול אין כל בעיה, אתם תמיד יכולים לקחת את הדשא הסינטטי ולהעתיק את מקום המגורים שלכם. בדיוק כמו מרבד של שטיחים כך גם דשא סינטטי ניתן להתקנה בכל מקום שתבחרו. עם זאת אם אתם עוברים לדירה חדשה, חשוב כן להיוועץ עם מומחים בתחום כדי שאלה יעדכנו אתכם האם צריך להוסיף מרבד או להחסיר – הפעם בהתאם לגודל השטח.