סביב איזה מחיר עולה דשא סינטטי ובמה זה תלוי

אם אתם מתלבטים בין גינון לבין החלפת התחזוקה היום-יומית בדשא סינטטי, וודאי חיפשתם בלא מעט אתרים את המחיר הטוב והנכון ביותר. האם יש עניין כזה שאתר אחד מוכר במחיר אחד ואחר במחיר שונה לגמרי? מהו דשא סינטטי ומה הופך את המחיר יקר או זול יותר? כדי שתעשו את זה הכי נכון שאפשר הנה כמה תשובות שיעשו לכם סדר בהחלטה.

איך בוחרים את הדשא ומה התקציב שיידרש מכם?

לפני שנדבר על המחיר שלרוב נקבע על גובה, צפיפות ומ"ר, יש בהחלט כמה דברים שיש להביא בחשבון ותלויים גם ברמת השחיקה.

עם זאת, כאשר בוחרים את הדשא צריך לדעת לאיזו מטרה הוא מיועד, האם זה יהיה עניין רב שימושי או דשא ייעודי יותר לנוי? לצורך העניין אם תלכו על דשא סינטטי זול יותר ותשתמשו בו לישיבה או הנחת כיסא או שולחן, מן הסתם זה לא יחזיק מעמד.

לכן, במעמד השיקולים של הבחירה יש להבין את המטרה ורק אחר כך לקבוע כמה כסף אם בכלל תשקיעו בדשא.

לסיכום חלק זה, קודם להבין את הסוג ואחר כך להתאים את התקציב למה שנכון לכם מבחינה כלכלית.

רוצים דשא איכותי וצפוף יותר? זה בהחלט ידרוש מכם להגדיל את התקציב אבל בו זמנית להשיג יתרון של דשא צפוף יותר, עם סיבים גבוהים יותר והכי חשוב עמיד בפני שחיקה כזו או אחרת.

מזה דשא סינטטי ומהם יתרונותיו?

יש כמה וכמה סוגי דשא סינטטי אבל המשותף לכולם זה הסיבים המעולים והמראה הטבעי שזה יכול להקנות לכם לסביבה. כמו כן, יש כמה וכמה סוגים כך שאתם בהחלט יכולים לבחור את הסוג שהכי מתאים לכם – הפעם במחיר הטוב ביותר.

כמה עולה דשא סינטטי ואיך נקבע המחיר הסופי?

בסיכומו של דבר, המחירים של הדשא הסינטטי משתנים וזאת משום שיש כמה וכמה דגמים המאפשרים לכם לבחור את התקציב שהכי מתאים לכם.

עם זאת, חשוב לדעת כי באופן כללי המחירים של הדשא ינועו בין שלושים וחמישה שקלים ועד שבעים שקלים למ"ר – כאמור, תלוי בגובה והצפיפות של המרבד.