אילו אביזרים נוספים נדרשים לצורך התקנת דשא סינטטי בגינה?

נכנסים לבית חדש או רוצים לשדרג את הקיים? אם אתם רוצים לשדרג על הדרך גם את נראות הגינה שלכם, הגיע הזמן לדבר על דשא סינטטי לגינה. אז הדשא כבר נבחר וכך גם אנשי המקצוע ועכשיו כל מה שנותר זה לדבר על האביזרים שיהפכו את ההתקנה הזאת לסופר מושלמת ואטרקטיבית.

האם כל התקנה זהה לקודמתה?

התקנה של דשא סינטטי יכולה להתבצע כפי שכבר הבנתם בכל מקום, זה יכול להיות על הגג, על משטח קשיח יותר ובשיטות מגוונות ויצירתיות, הכול כדי לייצר לכם את הגינה המושלמת והרווחית ביותר.

מה חשוב לעשות לפני ותוך כדי ביצוע ההתקנה?

ראשית, יש לתכנן את הדברים ולהבין איפה אתם מתקינים את הדשא, לכן, במעמד הזה יש לבדוק כי המשטח ישר ויש שיפוע שיאפשר כך או כך ניקוז של מים בגינה. הייתה לכם בעיה של ניקוז קודם לכן? זאת כדי לוודא כי אין שום דבר שיכול להכשיל את ההתקנה ולהשיג לכם את התוצאה ההפוכה ממה שצפיתם.

יש להשתמש בכל האביזרים כדי לנקות את המשטח בצורה המיטבית כך שההתקנה תצלח ולא תכשל. כמו כן, בשלב זה אף יידרש לנקות מפני אבנים, בוץ וכל לכלוך כך ששום דבר לא ישבש את איכות ותקינות ההתקנה.

תוך כדי שלבי ההתקנה יש לפרוש יריעה של יוטה באמצעות תקיעת מסמרים כך שזה ימנע את צמיחת העשבים ולא יפגע בנראות של העבודה בהווה ובעתיד. לכן חשוב מאוד שלא לפסוח על שלב זה ולראות בו חלק קריטי מכל שלבי ההתקנה.

מהו השלב האחרון בהתקנת הדשא?

לאחר ייבוש המרבד ובדיקה כי אכן הכול עשוי כהלכה, יברישו בעלי המקצוע את הסיבים באמצעות מברשת חשמלית או מטאטא כביש קשה שמטרתם להביא את הנראות של הדשא אחידה וזהה.

בסיכום דבר ולמען הסר ספק, אם מבצעים התקנה ראוי ביותר לבצע זאת רק על פי הוראות ואביזרי ההתקנה המורשים כך שאיכות הדשא לא תיפגע וכך גם איכות ההתקנה.