איך מודדים גודל גינה לפני רכישת דשא

כדי להתקין מרבדי דשא, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת בדיוק את מידות הגינה אבל קודם לכן, חשוב בהחלט להבין את החומר ואת הצורך בו. כאמור, המידות של המרבדים הם ברוחב של שתי מטר, לעיתים שלוש ולעיתים ארבע, תלוי איזה גודל צריכים ולאן מכוונים.

כמו כן, האורך של המרבדים או גליל שלם הוא עשרים וחמישה מטר לכל היותר. כאשר רוכשים מרבדים ברוחב 4 יהיה גודלם 25 מ"ר מרובע והם יספיקו למאה מטר מרובע בקירוב.

לעומת זאת גליל של שלוש מטר רוחב יספיק לשבעים וחמישה מטר מרובע על אורך עשרים וחמש ואילו גליל של שני מטרים רוחב על עשרים וחמש יספיק לחמישים מטר מרובע בלבד, הצורך תלוי במדידות שתבצעו.

עם זאת אם לא רוצים מידות מאוד "מקובעות" ניתן בהחלט לבצע חיתוך על פי המידה אבל שוב, כאן בדיוק נכנס עניין המדידות ומחזק את העובדה שאי אפשר לרכוש מרבדים בלי מדידה מיומנת ומדויקת.

שלב המדידה וחשיבות אנשי המקצוע בכל שלב ושלב

כפי שהבנתם, המדידה היא קריטית ביותר ולפני הרכישה, חשוב מאוד לבצע תכנון כדי להבין ולדעת איך לפרוש מרבדי דשא כך שההתקנה תתבצע בצורה קלה, יעילה ובעיקר חלקה ללא עיוותים.

לכן, בשלב הראשון חשוב להגיע עם שרטוט או תמונות של השטח כך שאנשי המקצוע ידעו להעניק את הייעוץ המלא והנכון ובסופו של דבר לפזר את מרבדי הדשא בצורה התקינה והאידיאלית ביותר.

מדידות והתקנת דשא בחצר האחורית – כך זה עובד אצלנו

חשוב לציין כי לכל גינה יש את השיטות שלה, כלומר כל גינה ואופייה האישי ומכאן משום שיש כל מיני גינות, חלקן בעלות מישור וחלקן יציגו דווקא שטחים מעוגלים יותר יש צורך להתנהל מול זה בהתאם.

מכאן, לפני ההתקנה יהיו כמה וכמה פרמטרים שיש להביא בחשבון החל בחשיבות הפגישה הראשונית המוקדמת בה נוכל לראות את כל התמונה בבהירות ועד היכולת למדוד את השטח באמצעות כלים מיוחדים ובסופו של דבר לייצר לכם התקנה איכותית למשך זמן ארוך.

צריכים עזרה? לפני שאתם עוברים לשלב ההתקנה, אתם צריכים חומרי גלם חזקים!