כאשר מדברים על תוחם דשא סינטטי או סף דשא, מדברים על חוצץ לכל דבר, הפעם אתם חוצצים בין משטח הדשא לשאר החלקים של הגינה וכך שומרים על נראות מדהימה ועל דשא חזק ויציב לאורך זמן.

מחפשים תוחם לדשא ולא יודעים כיצד להתאים אותו לסוג הדשא? בדיוק כאן נדבר על חומרי הגלם מהם עשוי התוחם ואיך לבחור את זה הכי נכון עבור הגינה החדשה שלכם.

תוחם דשא – עד כמה הוא חשוב במהלך התקנת הדשא הסינטטי?

תוחם דשא הוא למעשה אחד הפריטים החשובים יותר האחראים על נראות הדשא והתקנתו לאורך זמן. למעשה, כאשר בוחרים תוחם או חוצץ חוצצים בין ההתקנה עצמה לבין כל השאר וכך מבטיחים נראות מושלמת לגינה שלכם.

מדוע אי אפשר לבצע התקנת דשא ללא תחימה נכונה? בעיקר משום שהתקנה ללא שכבת חצץ שומשום על פני מיקום ההתקנה עלולה לגרום לחצץ לזלוג החוצה וכך להביא לקריסה של התשתית דשא שהתקנתם זה עתה.

תוחם דשא סינטטי – איך בוחרים?

בחירת תחימה של הדשא תתבצע לפי כמה וכמה פרמטרים וביניהם בדיקת תוואי שטח גינה, התאמה לסוג ההתקנה, התקציב שיש ברשותכם לרבות הטעם העיצובי שאליו תרצו להגיע. בגדול, מרגע שתתקינו את התוחם מסביב לדשא שלכם, הוא ישמש מסגרת מדהימה, נראות אסתטית והכי חשוב הפרדה בין הגינה לבין שאר פריטים המתקיימים בה.

אלו סוגי תוחמים לדשא ניתנים לבחירה בשוק הישראלי?

הסוג הראשון הוא תוחם לדשא סינטטי אמריקאי העשוי מיציקת פלסטיק, ראשו מעוגל ובקצה שלו יש תמיכה לחלקי הדשא עצמם. את התוחם אפשר לעצב איך שתבחרו ואפשר להשיג אותו גם בגוונים שחורים.

דוגמה נוספת לסוג של תוחם זה הסינטטי קשת, גם כאן מדברים על פלסטיק חזק העמיד בפני כל מיני מכות וניתן לכם בגוונים ירוק, חום ואף מתאים גם להתקנה אם יש לכם עץ מדהים במרכז הגינה.

בסיכום דבר, יש כמה וכמה אפשרויות לתחום את מרבד הדשא החדש שלכם ואם עדיין לא הגעתם להסכמה באשר לבחירה הנכונה, אנחנו באתר החצר האחורית תמיד כאן בשבילכם, מוכנים לסייע, לייעץ ובסוף לבחור את הטוב ביותר.