מה גובה מומלץ לדשא?

יש אין ספור פרמטרים אותם חשוב להביא בחשבון לפני ההתקנה, לכן במעמד הבחירה חלק מהדברים יהיו קשורים גם לגובהו של הדשא. עד כמה חשוב שהוא יהיה נמוך או גבוה ואיך זה יכול להשפיע על רמת התחזוקה, העמידות וכל מה שביניהם?

הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם בוחרים את גובה הדשא שיהפוך את הגינה שלכם לממלכה הפרטית ומשביעת רצון על פי כל הדעות.

איזה גובה דשא מומלץ? גבוה או נמוך?

כמו בלא מעט דברים, כאשר בוחרים דברים מוקצנים מדי, מן הסתם הם עלולים לאבד את הנראות ולפגוע בצורה הכללית.

לא לחינם אומרים אנשי מקצוע מהתחום כי גובהם של הסיבים יכול בהחלט להשפיע על הנראות של הדשא ובו זמנית לטווח הארוך גם לעניין האיכות שלו.

לכן, כאשר אתם מתקינים דשא או בוחרים את הסיבים הגבוהים קחו בחשבון שייתכן שזה לא בדיוק ייראה כמו שרציתם מראש.

כמו כן, גם סיבים שהם נמוכים מדי לא יתרמו ולא יחזיקו מעמד לאורך זמן.

אז מה כדאי לעשות? איזה גובה מומלץ?

חשוב מאוד לבחור סיבי דשא לא גבוהים מדי ולא נמוכים מדי ולכן, כדאי ללכת על האמצע, סיבים שיחזיקו לאורך שנים וזמן הם דווקא אלו המתחילים משלושים ושמונה מ"מ ועד 44. מדוע דווקא בגבהים כאלו? בעיקר כדי לייצר סביבה נעימה, דשא שכיף לגעת בו ובעיקר מתאים על פי כל הדעות לכל מיני גינות קטנות או פרטיות.

בסיכומו של דבר, לצד כל המטלות, האחריות והדברים שיש להביא בחשבון, ניצב גם עניין ההתקנה והבחירות שלכם. לכן, אם אין לכם ניסיון או מושג בהתקנה, בחירת חומרי הגלם וכל מה שביניהם, לנו בחצר האחורית יש את כל התשובות שאתם מחפשים בשביל לשדרג את נראות הגינה שלכם בצורה מושלמת.

זקוקים לייעוץ מקדים? רוצים להימנע מטעויות מהסוג הנ"ל? אם כל זה מוכר לכם ואתם רוצים את הטוב ביותר התקשרו עוד היום או השאירו פרטים באתר הבית שלנו ואנו נשמח לייעץ לכם הן בשלבי הבחירה של גוון הדשא, עמידותו, מחירו ובסופו של דבר המלצות להתקנה איכותית.