האם דשא סינטטי מחליק?

מרגע שבוחרים להתקין את הדשא החדש בגינה או במרפסת עולות אין ספור שאלות בנוגע לבחינת חומר הגלם ומסוכנתם וכן תשובה בגין שאלת השאלות "האם זה מחליק או נחשב חומר גלם מסוכן"? מה עושים כאשר נופלת בדל הסיגריה פנימה, איך מתמודדים עם המצב והאם הדשא מצריך אין ספור התעסקות וברמה התחזוקתית האם אכן מדובר בתחזוקה מינימלית, מינימום סכנה ומקסימום של הגנה.

אז האם הדשא באמת עלול להחליק עבור ילדים או מבוגרים?

דשא סינטטי לא מזיק והוא לא מחליק, מעבר לכך אפשר בהחלט לרכוש אין ספור סוגים של דשא מדהימים שהם גם נעימים וגם רכים למגע כך שאין בשימוש הזה סכנה, להיפך זה יכול לתרום לכם לנראות המשולמת ובו זמנית לתחושה נהדרת בפעם הבאה שתבחרו לשבת בגינה בין חברים, משפחה או לבד.

האם ניתן לפתח אלרגיה כזו או אחרת בגין התקנת הדשא בגינת הבית?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לחשוב כי הדשא עלול לגרום לאלרגיה או בעיה, אבל ביחס לדשא רגיל, הסיכויים לפתח אלרגיה בשל התחככות או התקנה של דשא סינטטי היא אפסית עד נמוכה.

הסיבה שדשא סינטטי לא מחליק ובטח שלא מזיק נובעת מכך שהדשא עשוי מחומרים שאפשר לפגוש בכל בית בישראל. יתרה מכך, הדשא נמצא בשימוש של אין ספור משפחות ומעולם לא עלה בסטטיסטיקה כזו או אחרת שהוא גרם לאלרגיה לאנשים שהשתמשו בו.

לצד אין ספור דגמים וסוגי מרבדים מדהימים, חלקם ארוכים, חלקם קצרים וחלקם ארוכים מגיע הרגע שצריך לבחור וכאן מעבירים שלב ומבטיחים את הבחירה בפגישת ייעוץ ראשונה.

בשלב הפגישה יש להגיע כשאתם מצוידים בתמונה או בשרטוט של האזור שבו תרצו להתקין את הדשא. מיד לאחר מכן, אנשי המקצוע יתבוננו בתרשימים ועל פי כך, ימליצו על בחירת הדשא המתאים, הכול בהתאם למטרות, לדיירי הבית ובסופו של דבר לתקציב שיש ברשותכם.

צריכים עזרה? למקצוענים של הגדר האחורית יש את כל האפשרויות, המוניטין והניסיון לבחור יחד אתכם את הדשא הנעים, הבטיחותי, זה שאינו מזיק ובסופו של דבר זה שיתאים לצרכי ההתקנה.

החצר האחורית מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ובמפגש ושיחת ייעוץ ראשונה נשמח לייעץ לכם ולבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר עבורכם.