איך בוחרים את צבע הדשא

יש כמה וכמה סוגים של גוונים, יש ירוק בוהק ויש פחות, בגדול יש ארבעה גוונים חלקים ירוקים וחלקם בהירים ואפילו כהים יותר. בגדול, אם אתם אוהבים מראה טבעי, כדי להיצמד עד כמה שניתן לצבע הירוק הטבעי.

כמו כן, יש להביא בחשבון גם את עניין ההתחממות בשמש, זכרו, ככל שהצבע יהיה כהה יותר הוא עלול לפגוע במרקם הסיבים ולהביא בין היתר למצב של דהייה.

עדיין לא מבינים איך לבחור? הנה כמה תשובות על אודות בחירת הצבע הנכון.

זה לא הגוון זו האיכות – כך תבחרו דשא סינטטי שצבעו יישאר ירוק ויפה לעין

כיום אפשר למצוא מגוון של דגמי דשא הן מבחינת הצבע והן מבחינת האיכות, הצפיפות והגובה ולכן, זה בהחלט המקום גם עברוכם לנצל את כל היתרונות שאתם צריכים עבור הדשא וביניהם גם הגוון שהכי יתאים.

כאמור, הגוון שהכי מומלץ לכם לבחור יהיה הטבעי, זה שגם אם דורכים בו עדיין יישאר נעים ולא יפגע במראה הטבעי של הדשא.

אחת הטעויות הנפוצות זה לבחור דשא כהה במחשבה שצבע כהה לא דוהה מהר. זו טעות, כי אתם תבחרו גוון דשא כהה לא תאמינו כמה מהר הוא עלול לדהות לכם.

דוהה או לא דוהה? שאלת השאלות

כפי שציינו בפסקה הקודמת, ככל שתבחרו דשא כהה יותר כך תגלו שהוא עלול לדהות לכם מהר יותר. עם זאת, כאשר בוחרים דשא סינטטי חשוב שהוא יהיה איכותי כך שבמסגרת האחריות תקבלו את ההבטחה כי הוא לא הולך לדהות כל כך מהר.

תוהים מה בכל זאת גורם לדהייה הזאת? לרוב כאשר בוחרים דשא סינטטי אם בוחרים אותו ללא הגנה מפני השמש או בתהליך הייצור, הדהייה לא תאחר להגיע.

לכן, כאשר בוחרים דשא סינטטי חשוב לוודא כי עוד בהליך הייצור לא פסחו על הגנת UV מה שיבטיח מעבר לאחריות דשא ארוך שנים וזמן.

בסופו של דבר אם תרצו להקנות לדשא שלכם כמה שיותר דמיון לדשא הטבעי, מן הסתם כדאי שתבחרו בהתאם.

צריכים עזרה? בחצר האחורית תוכלו לקבל את המענה המלא החל בבחירת הדשא ירוק העד ועד להתקנתו בצורה הטובה ביותר.