עיצוב גינה עם דשא סינטטי לפי מידה

בעידן שבו ענף הדשא הסינטטי עבר אין ספור שינויים, הפך נחשק ביותר ופרץ לתודעה הישראלית יותר ויותר אנשים בוחרים לזנוח את ביקורי הגנן, תחזוקה על תקן יום-יומי והוצאות כספיות לא מבוטלות, והולכים על הטרנד החדש ישן, התקנת ועיצוב גינה עם דשא סינטטי.

נשמע מוכר? אם גם אתם בעניין, לפני שאתם עושים את הבחירה והולכים על התקנת דשא ועיצוב הגינה מחדש כדי שתשימו לב לכל הפרטים הקשורים לא רק בבחירת כר הדשא אלא בעוד כמה וכמה דברים שיהפכו את זה למושלם.

אז איך עושים את זה נכון? הכול מתחיל ונגמר במה שנכון לגינה שלכם!

לפני שהולכים על בחירת כרי הדשא המתאימים, חשוב מאוד להבין מה הייעוד שלכם ומה המטרה של הגינה. האם זו גינה למשחקים או רק לנוי? זה חשוב כי אם בוחרים כרי דשא שאינם מתאימים הם עלולים לגרוע מכם את ההנאה ואת התוצאה הטובה.

קודם מבינים את פני השטח ואחר כך בוחרים מידה

אם חשבתם כי דשא סינטטי הוא רק מרבד שמניחים "וגמרנו" כדי שתחשבו בשנית. כדי שלא לעשות את הטעות שרבים וטובים עושים, חשוב מאוד למדוד את השטח, להכין תוכנית ראשונית ורק לאחר מכן, לרכוש את הדשא על פי המידות המדויקות.

במקרים מסוימים תוכלו לרכוש גליל שלם ובמקרים מסוימים תוכלו לבחור ספציפית על פי מדידה עם כי המשתלם הוא לרכוש תמיד גליל שלם וכך, אם ברגע האחרון ייתכנו שינויים יהיה אפשר להשתמש בחלקי הגליל הרזרביים שנותרו.

בחירת הדשא – הפעם זה לא רק העיצוב

כמו בכל דבר, גם כאן יידרש מכם לבדוק את הדברים מעבר לעיצוב וללכת על מרבדי דשא שמתמודדים נכון עם כניסה של מי גשם או כל מים בסביבת הגינה. לא מבינים במה מדובר? בשלב הזה מעבר לסיב הדשא, עוביו והמחיר שלו, אל תשכחו את השיפועים הנכונים שינקזו את המים החוצה ויאפשרו לכם לשמור על סביבת גינה רעננה וירוקה לזמן ארוך יותר.

כמו כן, במעמד הרכישה וודאו כי אתם מקבלים אחריות יצרן לטווח ארוך והכי חשוב? הישארו הכי נאמנים לבחירות שלכם.