דשא סינטטי לגני ילדים – עמידים בפני חיות וכלבים

הדבר היפה ביותר בסביבת הבית, המשרד או אפילו בסביבת המשחקים, זה הירוק המבצבץ, דשא ירוק עד, מדהים והפעם הוא גם נעים ונוח בהיבט הבטיחותי שהולך וכובש כל חלקה טובה ומאפשר לכל אחד ואחת מכם להפוך גם את סביבת גן המשחקים וגני הילדים שלכם למקום שילדים אוהבים להיות ולשחק בו.

אז איזה דשא יעשה את העבודה בעסק שלכם? מחפשים דשא סינטטי לגן הילדים שלכם כך שלילדים יהיה נעים ונוח ולהורים יהיה בטוח ונכון? הנה כמה דברים אודות דשא סינטטי עמיד, חזק ויפה.

דשא סינטטי בגן הילדים – כל היתרונות מחכים לכם כאן

דשא סינטטי מספק אין ספור יתרונות אבל כשמדברים על דשא לגני ילדים היתרון מתעצם ומאפשר מגע נעים, חף מחרקים או עקיצות והכי חשוב מרוויח גם כאן את עניין של מינימום תחזוקה ומינימום התעסקות בטיפוח הגינה.

כאמור, הדבר שכל גנן או גננת יצטרכו כדי לשדרג את נראות הגינה ואת נוחיות הילדים זה דשא ירוק סינטטי, דשא שאפשר לעשות בו הכול. לרוץ, לקפוץ, לשחק והכי חשוב לעשות את הכול ללא חבלה או פציעה.

אז למה דשא סינטטי בגני הילדים? בעיקר כי מדובר בדשא בטיחותי, מגן מפני פציעה, עם צפיפות גבוהה, רכות וכמובן שמירה מפני חבטה או נפילות.

מה עושים אם בעל החיים שלכם בחר לעשות את צרכיו על הדשא הסינטטי?

אם יש לכם בעלי חיים שבוחרים לעשות את צרכיהם על המרבד הפתוח, הדבר הקל ביותר זה לנקות דשא סינטטי באמצעות מינימום תחזוקה. הפעם זה רק מים, מטאטא רחוב או סבון כלים ומרבד הדשא כמו חדש.

כמו כן, גם כשהילדים משחקים באזור, הם כבר לא יחזרו הביתה עם נקודות הלכלוך או הבוץ, הפעם זה יהיה עם מינימום לכלוך הן בבית והן על המרבד עצמו.

בסיכום דבר, אם אתם בעלי גינות פרטיות, מעון או אפילו תינוקייה ורוצים לספק להורים את הביטחון והשקט ולילדים את השהייה במקום הטבעי והנעים ביותר, אזי הגיע הזמן לדבר על דשא סינטטי מבית החצר האחורית!