תשתית ניקוז לדשא סינטטי

אחד הדברים החשובים ביותר במעמד התקנת דשא סינטטי הוא ענין התשתית של הניקוז ומבטיח כי גם בימים גשומים יותר, לא תיווצרנה שלוליות על מרבד הדשא והמים יתנקזו ממנו והלאה.

כאמור, מרבדי הדשא מכילים בתוכם חורים של ניקוז ייחודיים המצויים בתחתית המשטח ומטרתם לנקז את המים במקרה של גשם או כל סיבה אחרת וכך להבטיח כי הדשא יישאר עמיד, יציב וחזק לאורך זמן וכן תשתית חצץ שומשום או חצץ מודרג המכיל אבני חצץ שאותם ניתן להדק עם מהדק מיוחד המבטיח את תקינותו של המרבד והשארת המים הרחק מסביבתו של הדשא.

סומסום לדשא סינטטי – מזה בדיוק ואיך זה יכול להבטיח לכם מרבדי דשא תקינים ובעלי נראות מושלמת לאורך זמן?

התקנת הסומסום לדשא שלכם ישיג עבורכם תשתית עמידה וכן יבטיח לכם עד כמה שניתן מראה דשא טבעי וירוק. החצץ מקורו בחציבה של חצץ ומכאן גם השם הזה חצץ של סומסום. ביחס לשיטות אחרות, השומשום מתאים לאין ספור סוגים של דשא ומשמש בין היתר גם חומר מילוי שבו משתמשים טובי הקבלנים בתחום הבנייה – זאת כדי להבטיח את התוצאה ואת התשתית שתנקז את המים בצורה הטובה ביותר.

תשתית ניקוז על מצע שומשום חצץ לדשא סינטטי

כפי שהבנתם, הבחירה בתשתית השומשום נובעת מהיכולת לקבל תוצאה מושלמת והגנה מלאה עבור דשא הסינטטי הן בגן הילדים, הן בבית ואפילו בגן השעשועים. בנוסף לכך, אחד היתרונות הבולטים זה כי מדובר בחומרי גלם מולקולריים שאינם סופחים את המים או כל נוזל אחר וכך מאפשרים בקלות רבה לגשם או למי השטיפה לחלחל במהירות באמצעות אותה תשתית המותקנת על הדשא עצמו.

כיצד עובד מצע הסומסום בזמן שהמים פוגשים אותו?

במצב של השקיה או אפילו מי גשם או מזג אוויר סוער, פוגשים המים את מצע הסומסום, נבלעים בתוך הקרקע וכך מחלחלים ישירות אל הפתח של הניקוז בצורה מהירה וכזו שבסופו של דבר מאפשרת לכם דשא נקי, בעל מראה חדש ותקין.