מצע לדשא סינטטי

אחד הדברים המדהימים יותר על פי דעת הרוב זה הדשא הסינטטי שתופס תאוצה בארץ ובעולם וכיום מאפשר גם לכם להפוך את הגינה הפרטית שלכם למשהו סופר מיוחד. מהיום אתם כבר לא צריכים את שירותי הגינון ובטח שלא לדאוג בגין הצטברות המים, התחזוקה וכל מה שביניהם.

רוצים גינה המבוססת על דשא סינטטי ירוק עד בדיוק כמו בסרטים? לפני שאתם יוצאים לבחור את מרבדי הדשא הטובים ביותר, כדי שקודם לכן, תיקחו בחשבון את התשתית המבוססת על שומשום לדשא סינטטי.

מהו שומשום לדשא סינטטי ועד כמה הוא חשוב ליציבות הדשא שלכם?

עומדים למקם את הדשא החדש בגינה שלכם? קחו בחשבון שללא מצע השומשום זה לא ממש יחזיק מעמד. כאמור, חצץ השומשום מהודק סביב הדשא וכך למעשה תוחם את השטח ומפריד את חלקת הגינה שלכם מכל שאר הגינה והתוצאה? גינה יפה ושמורה לעוד שנים רבות.

מה כמות החצץ שומשום שנדרשת לתיחום אזור הדשא?

כפי שהבנתם, הסוד הגדול להצליח בהתקנה של דשא סינטטי טמון בחצץ שומשום בגובה הנכון כך שהוא באמת יחצוץ ויבצע תחימה ברמה הרצויה. מובן שבשלב הזה חשוב להתחשב בגובה הגינה ולפי כך לבנות את התיחום המתאים.

כמו כן חשוב להביא בחשבון פרטים כמו גינה במישור או גינה שאינה במישור וכך לחשב את הכמות הנדרשת להצלחת התיחום.

בסיכום דבר, התערבות של חצץ השומשום הייתה ותישאר מצע נכון לפני שמתקינים את הדשא והיא למעשה חוצצת בין האדמה לבין חלקי הדשא ויוצרת את השטח הסטרילי שדוחה לא רק חרקים, בוץ ולכלוך אלא הרבה מעבר לכך.

לכן, אם אתם עומדים להתקין בקרוב דשא סינטטי ולא יודעים מאיפה להתחיל חצץ השומשום לא רק ישמש להגנה זו אלא ישמש בחלק מהמקרים שיפוע שאף ינקז את המים בתקופת הגשמים.

כמו כן, המחיר הזול של המצע ואין ספור של יתרונות שהוא מביא בהחלט מאפשר לכם להתקין דשא סינטטי בצורה הטובה ביותר וללא בעיות מיד לאחר ההתקנה או אפילו זמן קצר לאחר ההתקנה עצמה.