חומר לניקוי דשא סינטטי

יש לכם דשא סינטטי בבית והגיע הזמן לנקות אותו? בין שבעל החיים שלכם אחראי על השתן, העלים שהתאספו על הדשא או האבק הגיע הזמן לעשות את זה בצורה הטובה ביותר ולהחזיר את נראות הדשא שלכם לקדמותו.

מתגעגעים לירוק העז ולדשא המזמין שמחכה לכם בגינת הבית? הנה כמה דברים מבית החצר האחורית שילמדו אתכם איך לשמור ולשמר את הדשא הקיים.

איך מסלקים את העלים מהדשא? כך תנקו את הדשא הסינטטי מעלים

יש אין ספור שיטות לנקות דשא סינטטי אבל השיטה הטובה ביותר לנקות ולמגר את תופעת העלים זה באמצעות מפוח עלים, כן כמה פשוט ככה קל. אם היה לכם מפוח מהתקופה של הדשא הירוק והרגיל, הוא בהחלט ישמש אתכם כאן ועכשיו, הפעם בשביל לשאוב החוצה את העלים שנאגרו על הדשא.

איך מנקים דשא מאבק או כל לכלוך אחר?

הדבר הטוב ביותר שיסלק את האבק והלכלוך מהדשא נעשה באמצעות לחץ של מים או מכשיר שמפעיל את הלחץ ויעשה לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, הבשורה המשמחת היא שאין צורך לעשות זאת לעיתים קרובות אלא רק אחת לכמה זמן והתוצאה? דשא עם נראות מושלמת ועם אפס לכלוך.

מה עושים עם שתן של כלב על הדשא?

במצב הזה יידרש מכם לרכוש חומרים לנטרל את ריח השתן וכן להפעיל לחץ של מים במקום. כמו כן, גם חומץ בהחלט יעשה עבורכם את העבודה ויסלק את כל נקודות השתן לרבות הריח שנותר על מרבד הדשא.

בסיכומו של דבר, מפוח, מגרפה או אפילו מטאטא כביש יעשו את העבודה ויש מקרים שבכלל לא יידרשו מכם חומרים מיוחדים. עם זאת, חשוב שתשמרו על הדשא מפני בדלי סיגריה וכן הרחיקו את המנגל או אפילו הנרגילה הפרטית שלכם מסביבת הירוק.

כמו כן, קחו בחשבון כי חומרים מאוד פשוטים כמו סבון כלים ולצידו מברשת יעשו את העבודה ויאפשרו לכם סביבת דשא נקייה, רעננה, נטולת ריח ובעיקר מזמנת ביותר.