הקמת מגרש כדורגל דשא סינטטי

יותר ויותר בתים בישראל כבר עלו על הטרנד ומצטרפים אליו בצעדי ענק, כולם רוצים דשא סינטטי בגינה, בעסק או בכל פינה וכך גם מגרשי הכדורגל שתופסים תאוצה גדולה ומאפשרים לספורטאים סביבת משחק נעימה ובטוחה.

אז מה יידרש כאשר בוחרים מרבדי דשא סינטטי למגרש כדורגל ועד כמה חשובה כאן הרכות והתאמתנו לדרישות הספורט? אם אתם אחראים על מערך של שחקנים, משתייכים לעירייה או לכל גוף שרוצה לשקם או לבנות את מגרש הכדורגל החדש, אולי כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא שיעשה לכם סדר בדברים ויעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

אילו סוגי דשא סינטטי מתאימים למגרש כדורגל על פי התקן?

יש כמה וכמה סוגי מרבדים אבל כשמדברים על מגרש כדורגל, חשוב מאוד לבחור מרבדים שיהיו עמידים ביותר, שלא יהיו נתונים לשחיקה מהירה ובעיקר יהיו רכים וימנעו פציעות של שחקנים.

כאמור, בחירת מרבדי דשא למגרש כדורגל תדרוש מכם דשא יציבה ובו תהיה לשחקנים שליטה מלאה. דשא שגם בחשיפתו לשמש לא ייפגע וגם אם המקום לא מוצל, חשוב יהיה לבחור דווקא את הגוון הבהיר יותר.

במעמד הבחירה הזאת, חשוב לשים לב לעניין הרוחב והאורך של השטח ולוודא כי הדשא יגיע לגובה המתאים תוך כדי התחשבות במשטח שבו עומד השוער, רחבת עונשין וכמובן שדה המשחק וכד'.

כמו כן, חשוב לבדוק את רמת העמידות של הדשא גם בפני שהייה ממושכת ועמידה על הדשא לרבות פגיעת הכדור על המשטח.

כל אלו הם רק חלק מהפרמטרים הקשורים ברמת עיבוד הקרקע, תשתית ניקוז, חוזקו של המרבד, עמידותו מפני כל תנאי האקלים וביצועים בשטח.

בסיכומו של דבר, בחירת מרבדי דשא סינטטי איכותיים ותקינים למגרשי כדורגל יידרשו לעמוד במבחן הצפיפות, הגובה וכן החוזקה והבטיחות לה נזקקים השחקנים בזמן אמת ולכן, אם אתם בתחילת התהליך של בחירת אנשי המקצוע וחומרי הגלם הטובים ביותר החצר האחורית מזמינים אתכם לבקר באתר הבית שלנו, להשאיר את פרטיכם האישיים ואנו נשמח לחזור אליכם עם כל שאר הפרטים.