דשא סינטטי 25 מ"מ – 30 מ"מ מחירים זולים – 50 מ"מ

עשיתם כבר את כל עבודת סקר השווקים, עברתם בין דשא סינטטי עשרים וחמש מ"מ אבל פתאום גיליתם כי ייתכן שאתם בכלל צריכים חמישים מ"מ אבל חוששים מהמחיר היקר? בחצר האחורית תוכלו למצוא מגוון של דשאים החל בעשרים וחמש מ"מ ועד חמישים מ"מ הפעם במחיר שיפתיע אפילו אתכם.

לא יודעים מה איכותי, בסיסי או מתאים פחות? הנה כמה דברים שלא חשובים פחות ממידת הדשא שחשוב שתקראו עליהם כאן ועכשיו.

דשא סינטטי – זו לא רק המידה זה גם האיכות

לא משנה באיזו מידה מדובר, לכאן או לכאן כאשר אתם בוחרים דשא סינטטי חשוב מאוד לבחור אותו לפי הצורך שלכם, או נכון יותר לפי ההתאמה לגינה שלכם. בין שזו גינת נוי ובין שזו גינה או מרפסת בה תארחו חברים ואורחים או משפחה, דשא סינטטי זול מדי לא רק שלא יעשה את המטרה, אלא ידרוש מכם לבצע התקנה חדשה הרבה יותר מהר ממה שצפיתם מראש.

רוצים להימנע מכך? הדבר הלא חשוב פחות הוא לבחור מצע של דשא שלא נשחק במהירות או במילים מקצועיות דשא בעל רמה של שחיקה גבוהה יותר.

לאחר מכן אפשר בהחלט לגשת אל סוג הדשא עצמו, האם זה לסוכה, למשהו חד פעמי או לגינת הבית? שאלה נוספת שחשוב לשאול קשורה בצפיפות של הסיבים, האורך שלהם וכל מה שיהפוך אותם בעלי עמידות גבוהה.

דשא סינטטי – איך יודעים שזה איכותי?

מעבר לעלויות והמידות חשוב מאוד לבחור דשא עמיד מפני שחיקה וכן יכול לספק לכם תעודת אחריות מלאה ותעודה שהוא הוכחה כי אכן הייצור עומד בכל התקנים שמעידים על דשא איכותי ביותר.

כמו כן, מעבר למידות הדשא, יש לוודא כי הדשא אכן עמיד בפני קרינת השמש וגם היא לא תפגע באיכותו.

לסיכום, אם תחליטו לבחור דשא סינטטי, אזי לפני שאתם בוחרים את המידות וודאו כי מדובר בדשא הפועל על פי תקן אי הרעילות, דשא בטיחותי לסביבת ילדים והכי חשוב מאושר על פי מכון התקנים הישראלי שמעיד כי הדשא איננו מסוכן ועשוי מחומרים מעכבי בעירה.

.