דשא סינטטי פשוט ירוק ירוק

המחקרים מדברים בעד עצמם וכיום נוכח הפיתוחים וההצלחה בארץ ובעולם יותר ויותר אנשים הולכים על המראה הטבעי של הגינה, הפעם גינה ירוקה יותר מתמיד, גינה עם לא מעט יתרונות ששווה לכם להכיר.

רוצים גינה ירוקה מדהימה עם מינימום הוצאות ומינימום תחזוקה ומתקלים? כדי לבחור את הדשא שלכם בצורה התקינה ביותר, הנה משהו שאתם חייבים לקרוא.

מה חשוב לבדוק לפני שהולכים על דשא ירוק ירוק?

אחת השאלות המוכרות יותר קשורות בעניין בחירת הדשא הסינטטי, איך בוחרים אותו? מה ההבדל בין סוג כזה לאחר ומה ייחשב הכי טוב לגינה שלכם? שאלה טובה! כיום אפשר למצוא אין ספור דגמים המשווקים בישראל ומאפשרים לכם לבחור את התוצאה הטובה ביותר לגינה הפרטית שלכם.

מהיום גם אתם יכולים להשיג דשא סינטטי ירוק יותר מתמיד, עם בקרת איכות גבוהה, צפיפות חומר איכותית, אחריות, צבע ירוק וחומרים טובים ביותר.

איך כל זה מתחבר למחיר ולבחירה?

כאשר הולכים לבחור את הדשא המתאים ביותר עבור הגינה, חשוב מאוד להבין את המטרה ואת הפיה להתאים את הדשא לצפיפות התפרים.

כאמור, צפיפות התפרים היא זו שתכריע כך או כך על המראה של הדשא ולכן, חשוב להכיר את הצפיפות. מהי הצפיפות הזאת? לרוב, היא תנוע בין שמונת אלפים שמונה מאות ל25000 תפרים לכל מטר מרובע עם כי על פי הדרישה הישראלית, הטוב ביותר מתחיל משישה עשר אלף ושמונה מאות תפרים למטר מרובע – שוב הדבר תלוי בשימושים של הגינה ואם אכן מדובר בגינת נוי או גינה לישיבה, הנחת רהיטים ועוד.

מדוע הצפיפות כל כך חשובה כאשר בוחרים דשא סינטטי לגינה?

בגדול, ככל שתבחרו מוצר עם צפיפות גבוהה יותר כך תוכלו לקבל את התוצאה אליה אתם שואפים, הפעם זה הולך להיות דשא ירוק מהרגיל, עמיד יותר והכי חשוב אחד כזה שלא צריך תחזוקה גבוהה כמו בעבר.

דברים נוספים המשפיעים על הדשא הם עניין הצפיפות, כמות של סיבים, סוג התפרים, קוטר וכמובן אורכה של המדשאה, אחריות יצרן ובסופו של דבר ההתקנה עצמה.