דשא סינטטי עמיד לשמש

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב רוכשי הדשא הסינטטי זה האם הדשא מתחמם ומה יקרה אם השמש תבוא במגע? האם הצבע ידהה? האם אפשר לדרוך על הדשא והוא לא ייפגע? מה בנוגע לעמידות מפני קליטת החום? בדיוק כאן, אספנו את כל השאלות הנפוצות והבאנו בפניכם את כל התשובות שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

מתי הדשא מתחמם ובאיזו מידה?

עומדים לרכוש דשא ומתלבטים בגלל עניין ההתחממות? עצרו רגע, הבשורות הטובות לגבי הרכישה הזאת מביאות אין ספור יצרנים שייצרו סיבים של דשא מחומרי הפוליאתילן, חומר עשוי מפלסטיק עמיד מאוד ובין היתר עמיד עד שמונים ושבע מעלות.

האם השמש מגיעה לטמפרטורות הנ"ל? זהו שלא, למרות החור באוזון והחום שהולך וגדל, הדשא שלכם לא הולך לספוג את החום הזה והוא בטח לא יינזק ויישאר אתכם לשנים ארוכות יותר.

כמו כן, בדשא זה נמצאים מסנני קרינה שמטרתם לגונן על הסיבים מפני השמש וכך לשמור על הצבע ולא להשאיר לכם דשא סינטטי דהוי מוקדם מדי. בתהליך של הייצור, המסננים של היו וי הם אלה המגנים על הצבע וכן על הסיבים שחשופים לשמש.

איך בכל זאת שומרים על דשא סינטטי בימים חמים במיוחד?

יש דברים שהם בלתי נמנעים כמו למשל החום ההולך וגובר בישראל ומכאן, למרות שיש את ההגנה המלאה חשוב ביותר לעשות כמה פעולות כמו למשל קירור המשטח באמצעות הצללה או אפילו התזה קל של מים על המשטח.

אבל בגדול, אנחנו חוזרים ומציינים, הדשא בהחלט עמיד מפני כל טמפרטורה שהיא עד 78 מעלות צלזיוס כך שהוא מוכן וזמין לכם גם בטמפרטורות גבוהות.

בסיכומו של דבר, דשא סינטטי לא צובר חום וגם בימים חמים במיוחד הוא יכול להתקרר תוך זמן קצר.

עומדים לפני התקנה ומתלבטים בין דגם כזה לאחר? ביקור באתר או שיחה עם המקצוענים של החצר האחורית תאפשר גם לכם להתקין את הדשא הטוב ביותר בתנאים הטובים ביותר וללא קשר לתנאי אקלים קיצוניים כאלה או אחרים.