דשא סינטטי סיליקון

אם נמאס לכם לשלם עלויות יקרות של מים ואין לכם רצון להמשיך ולשלם עלויות חודשיות קבועות לגנן, או לשמור על הילדים מפני מתעופפים עוקצניים, הגיע הזמן לדבר על דשא סינטטי סיליקון.

כאמור, ההתקנה של דשא סינטטי עשוי סיליקון זהו הפתרון הטוב ביותר אם נמאס לכם להיות משועבדים לכל הדברים שציינו כאן.

זקוקים להצעת מחיר? לא יודעים איך מתקינים וכמה דשא יידרש לכם? הנה המדריך שלנו שילווה אתכם בדיוק לבחירה אליה תצעידו את הגינה שלכם.

איך בוחרים דשא סינטטי סיליקון?

אז נכון שיש כמה וכמה סוגי דשא וכאן החוכמה היא לבחור דשא שמתאים בדיוק למיקום ולצרכי הגינה.

בגדול, הדשא הסינטטי מגיע בכמה וכמה גוונים מבהירים ועד לגוונים כהים יותר החל מגוון ירוק כהה, גוון של ירוק בגווני זית, צהוב ואפילו מראה טבעי יותר כך שלא תהיה לכם בעיה, כאן יתאפשר לכם לבחור את גוון הדשא המומלץ ולצידו לא לוותר על מרבד חזק, האיכותי ועל פי הטעם האישי וההתאמה לעיצוב הגינה, המרפסת וכל מה שביניהם.

אז איך בוחרים? אם אתם הולכים על דשא סינטטי סיליקון צפו לאין ספור יתרונות של מראה טבעי, מניעת התחממות ושמירה על גוון לאורך זמן, צפיפות מתאימה ואת הגבוה תמיד תוכלו לבחור בסוף.

מאילו תרכובות של סיבים עשוי דשא הסיליקון ומה כמות התפרים/ צפיפותם?

הסיבים של מרבדי הסיליקון עשויים מסיב מסולסל או חומרים כמו פוליפרופין ואת חלקו התחתון של המרבד יכסה לבד, לטקס ירוק, רשת פיבר שמטרתו לקשור את הסיבים לבסיס ועוד. כמו כן, גובה הסיבים מגיע עד שלושים מ"ר וכמות התפרים במ"ר מרובע יכולה להגיע עד 18.900 כאשר גובהו של המרבד 32 מ"מ והתוצאה? צפיפות לא קטנה.

מה עוד מכילים מרבדי הדשא הסינטטי סיליקון?

כמו לא מעט מרבדי דשא, מרבד הסיליקון מאפשר כמה חורי ניקוז גבוה כך שבמי גשם חזקים, המים לא יתנקזו על המרבד ויפלטו דרך חורי הניקוז.

מתלבטים בין סוג הדשא, גובהו, או אפילו מחירו? המקצוענים של החצר האחורית מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ שבה נבחר יחד את מרבדי הדשא הטובים והאיכותיים ביותר.