דשא סינטטי מדרג – המלצות מדרג על דשאים

אין כמו לחזור הביתה לאחר יום עבודה ולרבוץ על נדנדה או כיסא נוח על דשא ירוק עד, מכירים את התחושה? אם עד היום שילמתם לא מעט לגנן והיתושים והתעופפים למיניהם היו חלק מהשהייה שלכם, הגיע הזמן לדבר על דשא ירוק עד.

הפעם זה דשא טבעי מושלם, סינטטי ברמה הגבוהה ביותר לפחות על פי מה שמביאים לכם המקצוענים של מדרג שאותם שאלנו את כל השאלות שחובה עליכם לשאול לפני שאתם מתקינים מרבדי דשא ירוקי עד.

מה ההגדרה של דשא סינטטי מומלץ?

על פי מדרג, ההגדרה של דשא סינטטי איכותי מתייחסת לדשא שלא רק נראה מושלם אלא מגיע עם אחריות מלאה, צפיפות ראויה ועוד כמה וכמה דברים כמו למשל הגובה של הדשא ולפני הכול התאמה של הדברים לפי המטרות שלכם.

מה באמת אתם רוצים מהדשא? האם זה דשא שימוקמו בו רהיטים לישיבה או שאולי מדובר דווקא בדשא לצרכי נוי? אלו הן שאלות ששווה בהחלט לשאול זאת כדי לשמור על איכות הדשא ולמנוע שחיקה שתגיע טרם זמנה.

איזה אורך של דשא סינטטי מומלץ להתקין בגינה?

אורך הדשא הוא עניין משמעותי ביותר הן בעניין השימוש, המגע והמראה. לכן, אם אתם מחפשים דשא סינטטי נכון, חשוב למצוא את האמצע כדי שהדשא לא יאגור לכלוך ומצד שני, לא יספוג פגיעות או יצנח אם יהיה גבוה מדי.

אוהבים נמוך או גבוה יותר? על פי הגדרת מדרג, אם תבחרו לבחור לצורך העניין דשא גבוה יידרש מכם להצטייד בציוד ותחזוקה תכופה וזאת כדי לשמור על זקיפותו וניקיונו של הדשא.

מה עוד חשוב לדעת לפני שבוחרים דשא סינטטי?

פרמטרים נוספים בבחירת הדשא הסינטטי זה עניין הצפיפות של הסיבים, ככל שיהיו צפופים יותר כך יישמר וייראה הדשא טבעי יותר.

כמו כן צפיפות תימדד לפי מטר מרובע וכדי להשיג תוצאה מושלמת יידרש מכם לבחור כשעשרת אלפים סיבים למטר מרובע למרות שעל פי סקר השווקים שבוצע על ידי מדרג, הצפיפות לא אמורה להיות שישה עשר אלף סיבים למ"ר מרובע וחמש שנות אחריות לכל היותר.