דשא סינטטי יתרונות וחסרונות

הטרנד הנוכחי מדבר על הדבר הטוב ביותר, זה זמן רב מוצגים אין ספור של גוונים וסוגי דשא סינטטי המהווים פתרון מצוין לבית, למרפסת, לגינה וכל מי שרוצה למצוא תחליף חסכוני ונוח יותר.

כמו כן, מסתמן כי יותר ויותר אנשים מעדיפים את הנראות הטבעית ואת התחושה הנעימה וכדי להשיג את התוצאה של הדשא הטבעי בסופו של דבר הם בוחרים דשא סינטטי בדיוק כמו הדשא הירוק שהיה להם והצריך המון טיפול ותחזוקה.

מחפשים דשא מדהים ונוח לכל מטרה? הנה כמה דברים שחשוב לדעת אודות יתרונותיו וחסרונותיו של הדשא הסינטטי.

דשא סינטטי – יתרונות חסרונות ומה שביניהם

יש אין ספור יתרונות עבור אנשים שרוכשים דשא סינטטי, בגדול הוא אינו מצריך מכם תחזוקה שוטפת ומורכבת, הוא נעים מאוד למגע, מרגיש תמיד אמיתי למראה והכי חשוב הוא איננו שונה מדשא שזה עתה גזם וטיפח הגנן, רק שהפעם אתם הולכים ליהנות מתוצאה נטולת חרקים, מעופפים וכל מה שביניהם.

כשמדברים על דשא סינטטי מדברים על דשא שאיננו מצהיב או מאבד את הצבע הירוק שלו ויכול לשרוד אתכם למשך שנים וללא קשר לאקלים המשתנה.

כמו כן, אם אין לכם זמן או סבלנות להתעסק עם השקיית הגינה או לחילופין לבזבז הון עתק על חשבון מים חודשי או שנתי, אזי שהגיע הזמן לנצל את היתרון של התקנת דשא סינטטי שיכול בהחלט להפוך את ההתקנה להשקעה משתלמת לטווח הארוך.

אז מה בכל זאת החיסרון?

בהשוואה לדשא רגיל, דשא סינטטי יכול בהחלט להגיע לטמפרטורות הגבוהות ביותר אבל כאן חשוב לציין כי הדשא הסינטטי איננו מספק חמצן ולעיתים יוצא שהוא עולה לא מעט בפרט אם מדובר באזור מגורים גדול בו יש צורך בהנחת כמה וכמה מרבדים בו זמנית.

בסיכום דבר, יש לכל דבר יתרונות וחסרונות ועדיין אנשים ממשיכים לבחור את הבחירה הטובה ביותר של מרבדי דשא ירוקי עד, עם אחריות מלאה, מחיר משתלם ועם מינימום של התעסקות לכאן או לכאן.

צריכים עזרה? משלב הייעוץ ועד לשלב בחירת מרבדי הדשא הטובים ביותר – החצר האחורית מלווים את הבחירה שלכם בכל שלב ושלב.

דשא סינטטי למרפסת: היתרון העיקרי של התחזוקה הקלה

רוב האנשים היו רוצים להיות קרובים יותר לטבע, זו הסיבה שהם מנסים להכניס אלמנטים שלו גם לבתים בסביבה עירונית. אם אין באפשרותם לגור במושב, קיבוץ, או בית פרטי, והם גרים בדירה, המינימום שהם יכולים לעשות זה להתקין דשא סינטטי למרפסת.

הרי אין להם גינה והם לא יכולים לארגן לעצמם כר דשא אמיתי, ובהינתן התנאים האלה, דשא סינטטי הוא לגמרי בחירה מעולה. אז כמו שאתם יכולים לנחש, המאמר הזה יתמקד בדשא הסינטטי, אותה המצאה מופלאה שגורמת לאנשים לתחושה טובה בעיניים ונוף ירוק שכמעט ולא מצריך טיפוח. שנתחיל?

דשא סינטטי מדהים במינימום תחזוקה

כמו שאתם יודעים התקנת דשא סינטטי במרפסת היא טרנד חם. ואין ספק שזה טרנד טוב ביותר. החברה שלנו מציעה פיתרון מצוין לבית, למרפסת או לגינה לכל אדם שמעוניין בתחליף סינטטי איכותי ונוח.

היתרון הכי גדול הוא שניתן למצוא בקטלוג סוגים שונים של דשא סינטטי בגוונים שונים. בצורה הזו, כל אחד יכול למצוא את עצמו ולבחור לרכוש דשא סינטטי חסכוני שקולע בול לטעם העיצובי שלו.

דשא מלאכותי הוא פשוט חומר משטח המורכב מכמה שכבות. לא רק שהוא צריך להיות עמיד, אלא גם גמיש מאוד. הוא מחורר כדי לאזן את רמות הלחות. השכבה העליונה עשויה מסיבים המחוברים לשכבת התחתית. כל האלמנט מכוסה גם בשכבת הגנה מיוחדת ששומרת על עמידותו.

פתרון מדהים עם מראה טבעי

מהביקוש הגבוה בשוק לדשא סינטטי, מסתמן שיותר ויותר לקוחות מעדיפים את התחושה הנעימה והנראות הטבעית של הדשא הסינטטי. בסופו של יום זה מהלך חכם, הם מקבלים דשא שנראה בדיוק כמו דשא אמיתי אבל לא מצריך את אותה רמה של תחזוקה וטיפול.

מחפשים דשא סינטטי למרפסת שיהיה נוח ויפה? אתם לגמרי במקום הנכון. תישארו איתנו עד הסוף כדי לקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא שמעסיק היום בעלי בתים רבים. זוהי גם בחירה נפוצה בקרב בעלי דירות שרוצים להוסיף משהו ירוק ואנרגטי למרפסות ולפטיו שלהם.

עמידות היא יתרון גדול להפליא של דשא מלאכותי. מיקום המרפסת אינו משנה, שכן תאורה עזה לא תפגע בעיצוב – במיוחד אם תבחרו בדשא מלאכותי איכותי. יתר על כן, דשא מסוג זה עמיד בפני מים, מה שאומר שאין צורך בתחזוקה מיוחדת בתקופת החורף.

יתרונות של דשא סינטטי

אנשים שבוחרים לשדרג את המרפסת עם דשא סינטטי איכותי נהנים משלל יתרונות. המרכזי שבהם הוא שהדשא לא דורש תחזוקה באופן שוטף. אם חושבים על אנשים שיש להם חצר ביתית עם דשא טבעי, מגלים שזה נשמע טוב רק ברמת הרעיון. הרי אותו דשא דורש השקיה, כיסוח באופן קבוע, הרחקת מזיקים, וטיפול כשהוא מתחיל להצהיב.

יש פעמים בשנה שהדשא נראה מדולדל, דבר שפוגע בבית ברמת האסתטיקה. במקום שהגינה תהיה אחידה, רואים בנוף המון נקודות חשופות של אדמה. עם דשא סינטטי למרפסת, כל כאב הראש הזה נחסך. מינימום מאמץ, מקסימום תוצאה. מרפסת יפהפייה עם טוויסט מגניב שהופך את החלל לטבעי וחמים אוטומטית.

מדובר בדשא שמרגיש אמיתי כבר מהנגיעה הראשונה, הוא לא נופל באף קריטריון מדשא טבעי שהגנן טיפח או גזם. כמו כן, הוא לא מושך חרקים או מעופפים שיכולים לפגוע בחוויית הטבע.

הדשא הסינטטי מאוד עמיד

לא תראו אותו מצהיב ואף עונת שנה או תנאי מזג אוויר יכולים לגרום לצבע הירוק שלו לדהות. הדשא הזה כאן כדי לייפות את המרפסת שלכם בלי קשר לאקלים המשתנה. לא צריך להשקות אותו ולבזבז על הדרך סכומים גדולים של כסף על חשבון מים.

ככה שאם אתם רוצים לעשות את הצעד כבר תקופה, הגיע הזמן שלכם לממש את החלום ולהזמין דשא סינטטי איכותי למרפסת. ההתקנה לא לוקחת הרבה זמן, אבל בהחלט משתלמת כשבוחנים את זה לטווח הארוך.

כמו כן, חשוב לציין שסוג הדשא הסינטטי התפתח עם התקדמות הטכנולוגיה, כיום יש לנו אפשרות לייצר דשא סינטטי שסופג כמה שפחות חום. ככה שאין לכם מה לדאוג, אנחנו מגבים אתכם.

שיקול נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא העלות

יש מרפסות עם שטח קטן ויש מרפסות עם שטח גדול. לפעמים יש צורך בהתקנת כמה שכבות. מן הסתם, ככל ששטח המרפסת גדול יותר ומצריך מספר גדול יותר של שכבות, זה יגולם במחיר. אנשים רבים יודעים מהי הבחירה הנכונה. אנחנו מדברים כאן על מרבדי דשא עמידים שמגיעים עם אחריות מלאה ומחיר משתלם. זה מצריך מכם מינימום התעסקות ונותן לכם תמורה מעולה עבור הכסף שאתם משקיעים.

דשא סינטטי שמייצרים באהבה

החצר האחורית היא חנות מיוחדת, והדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות זה להגשים לכם חלומות! אנשים חולמים כל חייהם לגור בבית מושלם שיעלה את איכות החיים שלהם וייתן להם טיפה של שלווה, בין אם מדובר בגינה או מרפסת – פיסת דשא סינטטי היא החלק האחרון בפאזל.

אנחנו מבינים ויודעים שאנשים רוצים להכניס יותר אלמנטים של טבע לבית שלהם, ליצור סביבה ירוקה שעושה טוב לעיניים ומייצרת זרימה. מתן פתרונות איכותיים ומותאמים אישית לצרכים שלכם, הוא תחום ההתמחות שלנו. בין אם אתם מחפשים ליצור גינה, חצר, או מרפסת, אנחנו כאן בשבילכם!

בשורה התחתונה, לא מתקינים דשא מלאכותי לפני שמתייעצים עם המומחים בתחום

מגוון רחב של שירותים עומד לרשותכם, כדי שאתם וכל בני הבית תוכלו להנות. את כל זה אנחנו עושים מתוך אהבה גדולה לאנשים, לטבע ולתחום העיסוק שלנו.

בואו להתקין דשא סינטטי למרפסת עם המקצוענים. לכל שאלה ועניין נשמח לעמוד לרשותכם. החצר האחורית כאן כדי ללוות אתכם בכל שלב בתהליך.