דשא סינטטי לסוכה

יותר ויותר אנשים בוחרים באריחי דשא סינטטי לגינה הפרטית, למרפסת וגם כחלק מפתרון מושלם עבור בניית הסוכה. כן, בחג הסוכות יותר ויותר אנשים הפכו את המוצר הזה למבוקש ביותר ולא מוותרים על דשא סינטטי תקין ואיכותי.

רוצים להתקין או מחפשים דשא סינטטי לסוכה שלכם? איך מתקינים את זה בסוכה ואיפה הכי כדאי לקנות? לחצר האחורית יש כמה וכמה תשובות שיעשו לכם סדר בדברים.

איך מתקינים דשא סינטטי בסוכה?

אם בחרתם להתקין דשא סינטטי בסוכה, חשוב מאוד שתיקחו בחשבון את כל הפרטים החל בבחירת הדשא ועד הכנה ראשונית שהיא לא חשובה פחות.

אחד היתרונות הם כי בכל זאת מדובר בחג שנחגג פעם בשנה וכך גם ההתקנה של הסוכה ולכן, במעמד הזה ההמלצה היא לפרוש את הדשא כמו שטיח ומיד לאחר החג לפרק ולשים בצד עד לפעם הבאה.

רוצים בכל זאת לקבע את הדשא? האופציה הנוספת היא לתקוע מסמרים באדמה ואם מדובר בבטון או משטח קשה יותר תמיד אפשר להדביק עם דבק מתאים וכך להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

כמה עולים אריחי דשא סינטטי לסוכה?

כמו בכל דבר, גם בשוק הדשא הסינטטי יש אין ספור דגמים ואפשרויות לרכוש אריחי דשא המותאמים דווקא לסוכה שלכם. בגדול, כשם שיש לא מעט דגמים כך גם המחירים מגוונים ומאפשרים לכם לבחור בדיוק את התקציב שמתאים לכם להתקין את הדשא, לארח ולחגוג את חג הסוכות בסוכה.

ההמלצה היא שאם אתם מחפשים מצע דשא רק לחג סוכות, תוכלו לבחור גם את הזול והבסיסי ביותר, אבל אם תחפשו מצע דשא שיתאים ליותר מכך, ייתכן שיידרש מכם להתייעץ עם המומחים ולחפש דשא שישמש אתכם גם בחג וגם לאורך כל ימות השנה.

איפה קונים אריחי דשא לסוכה?

מתלבטים בין אריחים שיתאימו רק לחג או אריחים לכל השנה? לכאן או לכאן, המקצוענים של החצר האחורית מחכים לכם באתר ובשיחת טלפון אחת או פגישה קצרה ישמחו לבצע לכם סקירה של כל אריחי הדשא הן לבית, לגינה לרבות הסוכה שלכם.