איך מתקינים דשא סינטטי לבד?

אם תתנו הצצה קלה לכל בית שני בישראל, תגלו משהו ירוק מבצבץ וחושף בפניכם חלקת אלוהים קטנה מדהימה, הפעם זה כנראה הדשא אבל לא זה שאתם מכירים אלא דשא סינטטי, כמה שפחות התעסקויות, כמה שפחות תחזוקה והכי חשוב חסכון הן באנרגיה והן בעלויות לטווח הארוך ביותר, מניסיון.

כאמור, הדשא הסינטטי הוא פתרון מדהים ביותר לכל מי שאוהב את הצבע הירוק אבל אין לו את הזמן או הפנאי להתעסק בזה על תקן יומי וכאן, בדיוק כאן עולה השאלה, האם להתקין אותו לבד או לפנות לגורמים מומחים?

אז לפני שאתם לוקחים את ההחלטה לכאן או לכאן, לנו בחצר האחורית יש כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה לבד, הפעם זה הולך להצליח לכם.

איך מתקינים דשא סינטטי? – מדריך מזורז

רוצים להניח את הדשא הסינטטי בגינה הפרטית שלכם? החשוב הוא להבין קודם כול את המטרה, איפה תרצו להניח? האם יש במקום מכשול או דברים שחשוב להזיז קודם לכן? האם מדובר במישור או במקום מעוקל?

בשלב הבא, וודאו כי אין עשבים בדרך, זה חשוב כי אם מתקינים דשא לבד ויש שם עשבים שוטים אתם בהחלט עלולים להיות בבעיה ולהפוך את השהייה שלכם בגינה לפחות נעימה.

דבר נוסף הוא לעבוד רק על שטח פנוי ונקי ובדיוק לשם כך חשוב להדק את האדמה ולהניח עליה שכבה מיוחדת או יריעה שתמנע על הדרך גם את פלישת הצמחים והעשבים השוטים. כמו כן, במסגרת יצירת המישור, יש לתת את הדעת גם לעניין הניקוז, לייצר שיפוע מתאים ולוודא כי המים אכן יוכלו לזרום בצורה טבעית מחוץ למרחב הדשא.

דברים נוספים שיילקחו בחשבון הם דשא ללא מצע או עם מצע, בגדול, זה לא ממש מומלץ וחשוב ביותר להשתמש במצע שישמש גם כחוצץ בין הגינה לבין כל השאר.

כמו כן, יש להביא בחשבון כי יש כמה דגמים ידועים של דשא סינטטי ויש הרבה פחות מומלצים ובדיוק כאן אנחנו בחצר האחורית ממליצים לכם להתקשר, לדבר, להתייעץ ולבחור יחד את מצע הדשא שיתאים לכם בהמשך תהליך ההתקנה.