דשא סינטטי הולי

כל סוגי הדשא הסינטטי במקום אחד!

מקימים גינה חדשה בבית שלכם? מחליפים את הדשא הקיים ורוצים לקבל מידע נוסף על דשא סינטטי מסוג הולי? אנחנו בחצר האחורית, כאן בשבילכם לטובת מכירה איכותית של מוצרים איכותיים. אנשי הצוות שלנו, המומחים בתחום הדשא הסינטטי, ידעו להתאים לכם את סוג הדשא הסינטטי המתאים לכם ולגינה שלכם, במחיר ההוגן ביותר שתקבלו ובתמורה מלאה למחיר בליווי צמוד, בהסבר, בהקמת גינה במידה ותרצו ואפילו, בתחזוקה של הגינה שלכם.

סוגי דשא לגינה

דשא סינטטי של הולי

האיכות של דשא סינטטי  מסוג הולי, היא ברמה גבוהה במיוחד. הדשא של הולי, אשר מציע לנו מגוון של סוגי דשא שונים, ידועים בעמידותם הרבה לאורך זמן. אם בעבר, היה לכם או שראיתם סוגים של דשא סינטטי שראיתם אותם נוטים לדהות ולאבד מאיכותם עם השנים, ככל שחשיפתם לשמש הישראלית החזקה שיש לנו כאן,  גבוהה.

קרינת השמש, הידועה כקרינת -UV  גרמה לדשא הסינטטי לאבד מהצבע שלו, לדהות בחשיפה ממושכת, וכך למעשה עם הזמן, נוצר מצב בו צריך להחליף את הדשא ולחדש אותו בתקופות קצרות יחסית. בדשא של הולי, העמידות הגבוהה שלו לקרני שמש, החומרים המעולים ממנו הוא מיוצר ובקרת האיכות הקפדנית שמתבצעת לו, מאפשרת לו להחזיק מעמד שנים רבות ולספק לנו פתרון דשא סינטטי, כמעט מושלם!

את הדשא של הולי, תוכלו להשיג אצלנו בחנות החצר האחורית במחירים מעולים ובליווי מקצועי של הצוות המתמחה שלנו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם